Tuesday, April 14, 2009

GAGAL NYONTRENG EUY...



Hm, kebayang ga sih, dah dari lama ngebayangin mau nyontreng, dah intip-intip caleg yang sreg, denger bisik-bisik secara seksama en dalam tempoh puanjaaaaang (beneran panjang kan?), sampe dibombardir beberapa sms 'pesenan khusus' dari simpatisan parte, secara udah siap jiwa-raga (emang mo perang??), eeeeh, taunya namaku raib dari Daftar Pemilih Tetap (inget ya, bukan di DPO/Daftar Pencarian Orang, kagak ada tongkrongan jadi koruptor atawa penjahat, ada juga mirip penjahit or else, hehe...).

Ini aneh bin ajaib. Taon-taon dulu nih ye, kagak ada masalah. Pas PEMILU 1999, 2004, trus Pilkada Depok en jabar, fine-fine aza tuch. Nah ini kagak ada angin, kagak ada ujan, kriyep-kriyep pun ngga ada tande-tandenye, lah ujug-ujug namaku ilang! Banyak sih temennya, seerte aja kite ber-60-an, bisa jadi rombongan sunat kan (halah, ngaco!!)? Nah, peta politik di TPS eno aja bisa langsung berubah (secara analisis awam super-error kagek ape-ape kan mpok? Kan logika bengkoknya kalo nyang enem pulu itu nyontreng 1 parte nyang same kan langsung keok tuh parte pemenang di TPS yang bersangkutan?).

So, biarpun ude diusahain ame Bos nyang baek ati en kagak sombong pada malem sebelumnya, tetep aja kagak aci lah buat nyontreng besoknya. Kuciwa? Ya iyalah, secara kite kan warga negara nyang baek, boleh dong mencak-mencak dikit ? Yah, itung-itung nemenin Katon Bagaskara deh, yang juga ngedumel (heh, ge-er, emangnye situ sapa, sok setara ama Katon? Arteess nih yee... ;p)

3 comments:

Diah Utami said...

Nama Mbak Diana nggak terdaftar di TPS deket rumah soalnya dianggap udah pindah ke kelurahan Sejahtera kali ya. Kan tempo hari ngasih undangan syukuran, bukan? ;) Mudah2an di pilpres nanti bisa sukses nyontreng ya, itu se-erte 60 orang. ;)

zuki said...

:-P tadinya mau ngasih komentar serius ... tapi ngelihat komentarnya mbak Diah jadi ketawa sendiri hehehe ...

Sekar Lawu said...

halaaahhh...yang merasa warbga negara yang baeeek...qiqiqi...kuciwa gemannna...geetcyuuu....